Sandro

Sandro Paris to marka przepełniona stylem i szykiem. Dystyngowane projekty od początku istnienia inspirowane były modą ulic Paryża. Analogia jest jednak oczywista. To właśnie w tym mieście narodziło się Sandro, a paryżanie byli głównymi odbiorcami ubrań marki. Odkryj francuską klasę z naszymi propozycjami vintage.

Sandro

Sandro Paris to marka przepełniona stylem i szykiem. Dystyngowane projekty od początku istnienia inspirowane były modą ulic Paryża. Analogia jest jednak oczywista. To właśnie w tym mieście narodziło się Sandro, a paryżanie byli głównymi odbiorcami ubrań marki. Odkryj francuską klasę z naszymi propozycjami vintage.

Nie znaleziono produktów, których szukasz.

Historia Sandro

Historia marki zaczyna się w 1984 roku, kiedy to małżeństwo Chetrite, Evelyne i Didier, zauważyło dużą lukę wśród sklepów odzieżowych stolicy Francji. W latach 90 rynek mody paryskiej dzielił się w dużej mierze na dwa sektory – sklepy z odzieżą luksusową oraz sklepy oferujące tańsze ubrania, w gorszej jakości. Co prawda istniały pojedyncze butiki oferujące produkty pośrednie, jednak nie były zbyt liczne, a ich siła przebicie praktycznie nie istniała. Para poczuła powołanie do zmiany tej sytuacji. Chcieli tworzyć ubrania premium, dobrej jakości, w cenach stosunkowo przystępnych. Tak powstała marka Sandro.

Projektantka Evelyne Chetrite

Projektantka swoje początki z modą utożsamia z najmłodszymi latami. Evelyne pochodzi z Maroko i to w stolicy tego afrykańskiego państwa chłonęła pierwszą wiedzę na temat branży odzieżowej. Mimo stereotypu mieszkanki Afryki, w domu Evelyne nie noszono ubrań ze sklepów. Wszystkie były szyte przez krawców. Pozwoliło jej to poznać proces tworzenia odzieży od podstaw, etap po etapie, co jak sama twierdzi, przełożyło się na decyzję o swoim brandzie. Wielokrotnie w wywiadach przypomina swoje dzieciństwo w Rabacie, gdzie jej dziadek prowadził sklep z koszulkami. Mnogość kolorów, designu, a nawet zapachów to inspiracje, które do dziś wykorzystuje w swoich projektach. Połączenie orientalnych pomysłów wraz z wiedzą techniczną zaowocowało wieloletnim projektem modowym.

Ubrania Sandro

Evelyne przed Sandro

Jak w przypadku wielu wielkich projektantów, Evelyne Chetrite przygody z modą nie zaczęła od razu od stworzenia Sandro. Początkowo pracowała w sklepie Vintage. To tam kształtowała swój gust i zmysł modowy. Jej selekcja zagwarantowała jej wielu oddanych, lojalnych klientów, którzy niejednokrotnie wraca po więcej „wynalazków” Evelyne. Jej los odmienił się dopiero w momencie poznania męża, Didiera Chetrite. To on dał jej możliwości, które później razem przemienili w markę odzieży premium.

Przełomowy moment, pierwszy sklep Sandro

Przez pierwsze lata istnienia marka skupiała się na produkcji kolekcji damskich oraz udostępnianiu ich słynnym domom handlowym. Taka sytuacja miała miejsce blisko 20 lat, by w 2004 roku miało miejsce otwarcie pierwszego sklepu Sandro. Lokalizacja nie mogła dziwić nikomu, wywodząca się z paryskiego stylu marka zdecydowała się otworzyć sklep w Paryżu, na rue Vieille du Temple. Początkowo banalny ruch zmiany sprzedaży na bezpośrednią do klienta pozwolił marce rozwinąć skrzydła i doprowadził do powstania ogromnej sieci sklepów w kolejnych latach.

Pierwsza linia męska Sandro

Kolejna zmiana modelu nadeszła 3 lata później. Do firmy modowej dołączył syn małżeństwa, Ilan Chetrite. Sytuacja ta była dość zadziwiająca zważywszy na fakt, że młody Ilan nigdy wcześniej nie planował pracy w rodzinnym biznesie. Od najwcześniejszych lat był przesiąknięty światem mody. Obserwując matkę, ciotkę (założycielkę Maje) oraz dziadka powstała w nim głęboka więź z designem. Chciał jednak wytyczyć własną, odrębną ścieżkę kariery, decydując się na studia ekonomiczne. Marzył o zostaniu traderem. Jednak mimo pierwotnej niechęci, Ilan odziedziczył rodzinny dar. Dar, który w 2007 roku zamienił w czyny i z pomocą matki otworzył linię Sandro Homme.

Powstanie Sandro Maje Claudie Pierlot Group

Równocześnie z Sandro, swoją markę od 1999 roku rozwijała siostra Evelyne, Judith Milgram. Mimo teoretycznej konkurencyjności, marki obu sióstr różniły się od siebie oraz miała trafiać w inne grupy odbiorców. Pozwoliło to zachować im dobre relację, które zaowocowały w połączeniu przedsięwzięć. W 2009 roku Sandro przejęło inną paryską markę, Claudie Pierlot, co dało fundamenty do utworzenia w 2010 roku grupy SMCP, oznaczającej nic innego jak Sandro Maje Claudie Pierlot Group.

Dynamiczny rozwój po transformacji

Transformacja pozwoliła jeszcze bardziej przyspieszyć rozwój wszystkich marek. Tylko do 2011 roku grupa posiadała 500 sklepów na całym świecie, a nawet rozpoczęła ekspansję na rynek amerykański. W kolejnych latach trend jedynie się wzmocnił. W 2012 roku otwarty został pierwszy sklep w Hong Kongu, a w 2013 w Chinach „właściwych”. Ekspansja była tak szybka, że zaledwie w 5 lat grupa podwoiła ilość swoich sklepów i w 2016 roku otworzyła sklep numer 1000. Dodając do tego odpowiednie działania w sferze wirtualnej, pozycja grupy SMCP nie tylko wzmocniła się, ale ustabilizowała się wśród największych marek modowych.

Sandro Paris

Historia Sandro

Historia marki zaczyna się w 1984 roku, kiedy to małżeństwo Chetrite, Evelyne i Didier, zauważyło dużą lukę wśród sklepów odzieżowych stolicy Francji. W latach 90 rynek mody paryskiej dzielił się w dużej mierze na dwa sektory – sklepy z odzieżą luksusową oraz sklepy oferujące tańsze ubrania, w gorszej jakości. Co prawda istniały pojedyncze butiki oferujące produkty pośrednie, jednak nie były zbyt liczne, a ich siła przebicie praktycznie nie istniała. Para poczuła powołanie do zmiany tej sytuacji. Chcieli tworzyć ubrania premium, dobrej jakości, w cenach stosunkowo przystępnych. Tak powstała marka Sandro.

Evelyne Chetrite

Projektantka swoje początki z modą utożsamia z najmłodszymi latami. Evelyne pochodzi z Maroko i to w stolicy tego afrykańskiego państwa chłonęła pierwszą wiedzę na temat branży odzieżowej. Mimo stereotypu mieszkanki Afryki, w domu Evelyne nie noszono ubrań ze sklepów. Wszystkie były szyte przez krawców. Pozwoliło jej to poznać proces tworzenia odzieży od podstaw, etap po etapie, co jak sama twierdzi, przełożyło się na decyzję o swoim brandzie. Wielokrotnie w wywiadach przypomina swoje dzieciństwo w Rabacie, gdzie jej dziadek prowadził sklep z koszulkami. Mnogość kolorów, designu, a nawet zapachów to inspiracje, które do dziś wykorzystuje w swoich projektach. Połączenie orientalnych pomysłów wraz z wiedzą techniczną zaowocowało wieloletnim projektem modowym.

Evelyne przed Sandro

Jak w przypadku wielu wielkich projektantów, Evelyne Chetrite przygody z modą nie zaczęła od razu od stworzenia Sandro. Początkowo pracowała w sklepie Vintage. To tam kształtowała swój gust i zmysł modowy. Jej selekcja zagwarantowała jej wielu oddanych, lojalnych klientów, którzy niejednokrotnie wraca po więcej „wynalazków” Evelyne. Jej los odmienił się dopiero w momencie poznania męża, Didiera Chetrite. To on dał jej możliwości, które później razem przemienili w markę odzieży premium.

Przełomowy moment, pierwszy sklep Sandro

Przez pierwsze lata istnienia marka skupiała się na produkcji kolekcji damskich oraz udostępnianiu ich słynnym domom handlowym. Taka sytuacja miała miejsce blisko 20 lat, by w 2004 roku miało miejsce otwarcie pierwszego sklepu Sandro. Lokalizacja nie mogła dziwić nikomu, wywodząca się z paryskiego stylu marka zdecydowała się otworzyć sklep w Paryżu, na rue Vieille du Temple. Początkowo banalny ruch zmiany sprzedaży na bezpośrednią do klienta pozwolił marce rozwinąć skrzydła i doprowadził do powstania ogromnej sieci sklepów w kolejnych latach.

Pierwsza linia męska Sandro

Kolejna zmiana modelu nadeszła 3 lata później. Do firmy modowej dołączył syn małżeństwa, Ilan Chetrite. Sytuacja ta była dość zadziwiająca zważywszy na fakt, że młody Ilan nigdy wcześniej nie planował pracy w rodzinnym biznesie. Od najwcześniejszych lat był przesiąknięty światem mody. Obserwując matkę, ciotkę (założycielkę Maje) oraz dziadka powstała w nim głęboka więź z designem. Chciał jednak wytyczyć własną, odrębną ścieżkę kariery, decydując się na studia ekonomiczne. Marzył o zostaniu traderem. Jednak mimo pierwotnej niechęci, Ilan odziedziczył rodzinny dar. Dar, który w 2007 roku zamienił w czyny i z pomocą matki otworzył linię Sandro Homme.

Powstanie Sandro Maje Claudie Pierlot Group

Równocześnie z Sandro, swoją markę od 1999 roku rozwijała siostra Evelyne, Judith Milgram. Mimo teoretycznej konkurencyjności, marki obu sióstr różniły się od siebie oraz miała trafiać w inne grupy odbiorców. Pozwoliło to zachować im dobre relację, które zaowocowały w połączeniu przedsięwzięć. W 2009 roku Sandro przejęło inną paryską markę, Claudie Pierlot, co dało fundamenty do utworzenia w 2010 roku grupy SMCP, oznaczającej nic innego jak Sandro Maje Claudie Pierlot Group.

Dynamiczny rozwój po transformacji

Transformacja pozwoliła jeszcze bardziej przyspieszyć rozwój wszystkich marek. Tylko do 2011 roku grupa posiadała 500 sklepów na całym świecie, a nawet rozpoczęła ekspansję na rynek amerykański. W kolejnych latach trend jedynie się wzmocnił. W 2012 roku otwarty został pierwszy sklep w Hong Kongu, a w 2013 w Chinach „właściwych”. Ekspansja była tak szybka, że zaledwie w 5 lat grupa podwoiła ilość swoich sklepów i w 2016 roku otworzyła sklep numer 1000. Dodając do tego odpowiednie działania w sferze wirtualnej, pozycja grupy SMCP nie tylko wzmocniła się, ale ustabilizowała się wśród największych marek modowych.

Styl Sandro Paris

Z racji na odrębność projektów lini męskiej oraz żeńskiej określając styl marki należy rozgraniczyć obie linie. W przypadku sekcji damskiej, której głównym projektantem nadal jest Evelyne, podstawą projektów jest jej wizja kobiecości. Skupia się na ekspresji równości damsko-męskiej z domieszką paryskiej elegancji. Ubrania projektowane są dla „miejskich” kobiet, decydujących się na dyskretny wygląd, jedynie potęgujący jej „widoczność”. Linia męska projektowana przez Ilana to szykowny nonkonformizm. To mix idealnie skrojonych i dopasowanych garniturów z unowocześnionym stylem Vintage, a nawet projektami oversized. Charakteru swoim projektom dodaje poprzez wizualnie efektowane elementy.

0
    0
    Koszyk
    Twój koszyk jest pustyWróć do sklepu